Hoe kom ik aan nieuwe klanten? Gratis workshop

Hoe kom ik binnen bij bedrijven die me niet kennen?

Hoe voer ik een effectief eerste gesprek met een potentiële klant?

Je wilt graag bij een aantal interessante bedrijven binnenkomen. Maar hoe doe je dat? Hoe kom je op een effectieve manier binnen en hoe voer je dan de eerste gesprekken?

Voor veel organisaties is het binnenhalen van nieuwe klanten een belangrijk onderdeel van hun strategie. Voor hun continuïteit of omdat ze willen groeien.

Contact met potentiële klanten is in elke situatie anders. Het is dan ook belangrijk dat je hier flexibel op in kunt spelen. Je pitch pas je bij elke klant aan en je probeert elke klant bewust positief te beïnvloeden. Om succesvol te zijn in sales zul je vanuit jouw persoonlijke kracht de klant moeten raken, zodat hij of zij bereid is met jou in zee te gaan en samen de eerste stap te zetten naar een duurzame relatie.

Graag nodigen wij je uit voor onze workshop ‘Hoe kom ik aan nieuwe klanten?’.

In 2 uur nemen we je op een interactieve manier mee door de volgende onderwerpen:

  • Hoe bepaal ik wat goede potentiële klanten voor mij zijn?
  • Waarom wil een potentiële klant met mij zaken doen?
  • Hoe bereid ik me optimaal voor op het eerste contact?
  • Hoe haal ik een optimaal resultaat uit het eerste gesprek?
  • Hoe verwerf ik het recht op de volgende stap in het koopproces van de klant?

Wanneer                     Dinsdag 3 november 2015
Hoe laat                      Van 17:00 – 19:00 uur (ontvangst vanaf 16:30 uur)
Waar                           ISA Training, Leusderend 40, Leusden
Investering                  Deze workshop is kosteloos. Het kost je alleen een investering in tijd.

Interesse? Meld je dan proactief aan voor deze workshop, want er zijn een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar info@isatraining.nl. Vermeld in de mail je naam, bedrijfsnaam, functie en met hoeveel personen je naar de workshop komt.

P.S. Kijk op ons YouTube kanaal naar onze filmpjes over Telefonische Acquisitie en Onderscheidend Vermogen naar hoe het niet moet.