Communicatietrainingen maatwerk en open

Onze communicatietrainingen zijn ontwikkeld voor medewerkers die hun communicatieve vaardigheden willen verbeteren. We geven hen de tools om hun klanten en collega’s effectiever te kunnen beïnvloeden.

Ons communicatietraining aanbod

ISA biedt communicatietrainingen, coaching en (online) communicatietesten op het gebied van:

De rode draad in al onze trainingen is communicatie en beïnvloeding.

Open / individuele verkooptraining

In 2022 bieden we de volgende open trainingen aan. Een open training wordt gegeven aan een groep met maximaal 8 deelnemers:

Effectief in klantcontact         (Meer uit klanten en collega's halen door effectieve communicatie)

Presenteren met impact 

Maatwerk & in-company verkooptraining

Wij maken maatwerktrainingen (in-company) die naadloos aansluiten bij de wensen en behoeften van jouw organisatie, markt en klanten. Wij bepalen het tempo en gaan het liefst van de gebaande paden af.

Automotive training

Sinds 1990 hebben wij veel expertise opgebouwd op het terrein van de automotive branche en trainen wij mensen van importeurs, dealers en parts leveranciers. Kijk hier voor onze automotive trainingen.

Unieke Klantgerichtheid Test

Ons klantgerichtheidsonderzoek is een online test die als doel heeft te onderzoeken in hoeverre de (potentiële) medewerker  voldoet aan de door de organisatie vastgestelde normen op het gebied van klantvriendelijkheid. De test geeft inzicht in de kwaliteiten en ontwikkel­punten. Wil je meer weten over onze assessment-instrumenten? Neem gerust contact met ons op!

Onze visie op communicatie en service

ISA heeft een eigen visie op communicatie. De medewerker die vanuit persoonlijke kracht de klant raakt, boekt samen met de klant de meeste en de meest duurzame resultaten. Daarbij gaat het om de verwachtingen van de klant leren kennen en deze 'managen'. Wij noemen dat Service Excellence.

We gaan daarbij altijd en bij iedereen voorbij het vinkje. Trainen heeft alleen nut als het zorgt voor blijvende gedragsverandering. Daarom hebben wij een unieke beproefde aanpak ontwikkeld die leidt tot blijvend effect.

In elke communicatietraining richten wij ons altijd op de 4 pijlers die zorgen voor een blijvend effect: attitude, proces(kennis), vaardigheden en overtuigingen.ISA visie op klantgerichtheid

Onze trainers uit de praktijk

ISA trainers zijn als geen ander in staat om mensen blijvend in beweging te krijgen. Met passie, plezier en professionaliteit. Onze vaste trainers hebben zelf sales-, service- en managementervaring. Daardoor begrijpen ze dat de praktijk soms weerbarstiger is dan het lijkt.

Wij werken vanuit 4 kernwaarden: ToewijdingSamenspelStoutmoedigGewoon Doen.

Onze opdrachtgevers

ISA werkt het liefst met organisaties die niet bang zijn voor verandering. Organisaties die van de gebaande paden durven te gaan. Organisaties met lef die net als wij voorbij het vinkje willen gaan.

Bij deze organisaties kunnen we echt duurzame verandering teweeg brengen. 97% van onze klanten geeft aan dat ISA voor blijvende gedragsverandering zorgt en daarmee voor aantoonbaar betere verkoopresultaten.

Advies op maat over onze communicatietrainingen

Wil je meer informatie ontvangen over onze trainingen voor verkopers en managers? Of ben je benieuwd wat ISA voor jouw organisatie kan betekenen? We helpen je graag! Neem contact met ons op.