Communicatietrainingen maatwerk en open
Onze communicatietrainingen zijn ontwikkeld voor medewerkers die hun communicatieve vaardigheden willen verbeteren. We geven hen de tools om hun klanten en collega’s effectiever te kunnen beïnvloeden.
Ons communicatietraining aanbod
ISA biedt communicatietrainingen, coaching en (online) communicatietesten op het gebied van:
- Effectief in klantcontact
- Telefonische communicatie
- Commerciële binnendienst
- De service medewerker als ambassadeur
- De technisch specialist als ambassadeur
- Commercieel signaleren in de service
- Van klacht naar kans
- Klantvriendelijk gedrag
- Effectief beïnvloeden
- Samenwerken en teambuilding
- Feedback geven en ontvangen
- Teameffectiviteit o.b.v. Insights
- Persoonlijke effectiviteit o.b.v. Insights
De rode draad in al onze trainingen is communicatie en beïnvloeding.
Open / individuele verkooptraining
In 2024 bieden we de volgende open trainingen aan. Een open training wordt gegeven aan een groep met maximaal 8 deelnemers:
Effectief in klantcontact (Meer uit klanten en collega's halen door effectieve communicatie)
Maatwerk & in-company verkooptraining
Wij maken maatwerktrainingen (in-company) die naadloos aansluiten bij de wensen en behoeften van jouw organisatie, markt en klanten. Wij bepalen het tempo en gaan het liefst van de gebaande paden af.
Automotive training
Sinds 1990 hebben wij veel expertise opgebouwd op het terrein van de automotive branche en trainen wij mensen van importeurs, dealers en parts leveranciers. Kijk hier voor onze automotive trainingen.
Unieke Klantgerichtheid Test
Ons klantgerichtheidsonderzoek is een online test die als doel heeft te onderzoeken in hoeverre de (potentiële) medewerker voldoet aan de door de organisatie vastgestelde normen op het gebied van klantvriendelijkheid. De test geeft inzicht in de kwaliteiten en ontwikkelpunten. Wil je meer weten over onze assessment-instrumenten? Neem gerust contact met ons op!
Onze visie op communicatie en service
ISA heeft een eigen visie op communicatie. De medewerker die vanuit persoonlijke kracht de klant raakt, boekt samen met de klant de meeste en de meest duurzame resultaten. Daarbij gaat het om de verwachtingen van de klant leren kennen en deze 'managen'. Wij noemen dat Service Excellence.
We gaan daarbij altijd en bij iedereen voorbij het vinkje. Trainen heeft alleen nut als het zorgt voor blijvende gedragsverandering. Daarom hebben wij een unieke beproefde aanpak ontwikkeld die leidt tot blijvend effect.
In elke communicatietraining richten wij ons altijd op de 4 pijlers die zorgen voor een blijvend effect: attitude, proces(kennis), vaardigheden en overtuigingen.
Onze trainers uit de praktijk
ISA trainers zijn als geen ander in staat om mensen blijvend in beweging te krijgen. Met passie, plezier en professionaliteit. Onze vaste trainers hebben zelf sales-, service- en managementervaring. Daardoor begrijpen ze dat de praktijk soms weerbarstiger is dan het lijkt.
Wij werken vanuit 4 kernwaarden: Toewijding, Samenspel, Stoutmoedig, Gewoon Doen.
Onze opdrachtgevers
ISA werkt het liefst met organisaties die niet bang zijn voor verandering. Organisaties die van de gebaande paden durven te gaan. Organisaties met lef die net als wij voorbij het vinkje willen gaan.
Bij deze organisaties kunnen we echt duurzame verandering teweeg brengen. 97% van onze klanten geeft aan dat ISA voor blijvende gedragsverandering zorgt en daarmee voor aantoonbaar betere verkoopresultaten.
Advies op maat over onze communicatietrainingen
Wil je meer informatie ontvangen over onze trainingen voor verkopers en managers? Of ben je benieuwd wat ISA voor jouw organisatie kan betekenen? We helpen je graag! Neem contact met ons op.