Management training

Onze management trainingen zijn ontwikkeld voor (aankomende) leidinggevenden, die hun management vaardigheden en leidinggevende capaciteiten willen verbeteren om meer uit hun medewerkers en team te halen.

Ons aanbod

ISA biedt management trainingen, coaching en (online) management testen op het gebied van:

-          Praktisch leidinggeven

-          Leidinggeven aan verandering

-          Performance management / de beoordelingscyclus

-          Effectieve gespreksvoering

-          Situationeel leidinggeven

-          Coaching vaardigheden

-          Effectief vergaderen

-          Feedback geven

-          Sales management

-          Time management

-          Teambuilding

-          Teameffectiviteit o.b.v. Insights

Rode draad in al onze trainingen is communicatie en beïnvloeding.

Open / Individuele trainingen

In november start onze open management training met maximaal 8 deelnemers per groep:

Praktisch leidinggeven  (Managementvaardigheden voor het aansturen van een succesvol team)

Maatwerk & in-company trainingen

Wij geven maatwerk trainingen (in-company) die naadloos aansluiten bij de wensen en behoeften van jouw organisatie, markt en klanten.

Onze visie

ISA heeft een eigen visie op management. Vanuit persoonlijke kracht en visie mensen raken, om samen resultaat te boeken en verandering te bewerkstelligen. De sleutel: het bewust positief beïnvloeden van je medewerkers!

Trainen heeft alleen nut als het zorgt voor blijvende gedragsverandering. Daarom hebben wij een unieke beproefde aanpak ontwikkeld die leidt tot blijvend effect.

In elke management training richten wij ons altijd op de 4 pijlers die zorgen voor een blijvend effect: attitude, proces(kennis), vaardigheden en overtuigingen.

isa model leiderschap management

Onze trainers

Onze trainers hebben zelf managementervaring. Daardoor begrijpen ze dat de praktijk soms weerbarstiger is dan het lijkt. ISA trainers zijn als geen ander in staat zijn om mensen blijvend in beweging te krijgen.

Wij werken vanuit 4 kernwaarden: ToewijdingSamenspelStoutmoedigGewoon Doen.

Onze opdrachtgevers

Organisaties in verandering die bewust kiezen voor een praktische, humorvolle en no-nonsense manier van werken, gericht op concreet resultaat.

Onze klanttevredenheid is 97%. Klanten geven aan dat onze trainingen voor blijvende gedragsverandering zorgen en daarmee voor aantoonbaar betere verkoop resultaten.