Verkooptraining

Onze verkooptrainingen zijn ontwikkeld voor verkopers, die hun commerciële en communicatieve vaardigheden willen verbeteren om meer uit hun verkoopinspanningen bij bestaande én nieuwe klanten te halen.

Ons aanbod

ISA biedt verkooptrainingen, sales coaching en (online) sales testen op het gebied van:

-          Adviseren verkopen / consultative selling

-          Koude acquisitie

-          Telefonische verkoop

-          New business development

-          Accountmanagement

-          Effectieve verkoopgesprekken

-          Omgaan met (prijs)bezwaren

-          Onderhandelen

-          Beursvaardigheden

-          Commerciële assertiviteit

-          Overtuigend presenteren

-          Up- en cross selling

Rode draad in al onze trainingen is communicatie en beïnvloeding.

Open / Individuele trainingen

In 2024 starten onze open verkooptrainingen met maximaal 8 deelnemers per groep:

Adviserend Verkopen      (Omzet verhogen bij nieuwe en bestaande klanten)

Koude Acquisitie             (Hoe krijg ik een afspraak bij een potentiële klant)

Maatwerk & in-company trainingen

Wij geven maatwerk trainingen (in-company) die naadloos aansluiten bij de wensen en behoeften van jouw organisatie, markt en klanten.

Onze visie

ISA heeft een eigen visie op sales. De commerciële medewerker die vanuit persoonlijke kracht de klant raakt, boekt samen met de klant de meeste en de meest duurzame resultaten. De sleutel: waarde toevoegen in elke stap van het sales proces!

Trainen heeft alleen nut als het zorgt voor blijvende gedragsverandering. Daarom hebben wij een unieke beproefde aanpak ontwikkeld die leidt tot blijvend effect.

In elke verkooptraining richten wij ons altijd op de 4 pijlers die zorgen voor een blijvend effect: attitude, proces(kennis), vaardigheden en overtuigingen.

 ISA visie op sales

 

Onze trainers

Onze trainers hebben zelf sales- en managementervaring. Daardoor begrijpen ze dat de praktijk soms weerbarstiger is dan het lijkt. ISA trainers zijn als geen ander in staat zijn om mensen blijvend in beweging te krijgen.

Wij werken vanuit 4 kernwaarden: ToewijdingSamenspelStoutmoedigGewoon Doen.

Onze opdrachtgevers

Organisaties in verandering die bewust kiezen voor een praktische, humorvolle en no-nonsense manier van werken, gericht op concreet resultaat.

Onze klanttevredenheid is 97%. Klanten geven aan dat onze trainingen voor blijvende gedragsverandering zorgen en daarmee voor aantoonbaar betere verkoop resultaten.