Training klanten binnenhalen
Klanten binnenhalen vraagt om de optimale combinatie van planning, focus, structuur, kennis, vaardigheden, attitude, overtuigingen en discipline.
Ons aanbod
ISA biedt trainingen, coaching en (online) testen op het gebied van het binnenhalen van nieuwe klanten:
- Training Koude Acquisitie
- Training Telefonische Verkoop
- Training Persoonlijke Verkoop
- Workshop New Business Plan
- Training Sales Pitch
- Training Commerciële Assertiviteit
- Training Overtuigend Presenteren
- Training Omgaan met Tegenwerpingen
- Test Sales Competenties
- Whitepaper New Business Plan
Hoe haal je gestructureerd en effectief nieuwe klanten binnen? Hoe bewerk je succesvol de markt? Vul je e-mail adres in en ontvang de Whitepaper in je mailbox.
Open / Individuele trainingen
In februari 2017 start onze open training met maximaal 8 deelnemers per groep:
Succesvol Verkopen (Omzet verhogen bij nieuwe en bestaande klanten)
Maatwerk & in-company trainingen
Wij maken maatwerk trainingen (in-company) die naadloos aansluiten bij de wensen en behoeften van jouw organisatie, markt en klanten.
Onze visie
ISA heeft een eigen visie op sales. De commerciële medewerker die vanuit persoonlijke kracht de klant raakt, boekt samen met de klant de meeste en de meest duurzame resultaten. De sleutel: waarde toevoegen in elke stap van het sales proces!
Trainen heeft alleen nut als het zorgt voor blijvende gedragsverandering. Daarom hebben wij een unieke beproefde aanpak ontwikkeld die leidt tot blijvend effect.
In elke verkooptraining richten wij ons altijd op de 4 pijlers die zorgen voor een blijvend effect: attitude, proces(kennis), vaardigheden en overtuigingen.
Onze trainers
Onze trainers hebben zelf sales- en managementervaring. Daardoor begrijpen ze dat de praktijk soms weerbarstiger is dan het lijkt. ISA trainers zijn als geen ander in staat zijn om mensen blijvend in beweging te krijgen.
Wij werken vanuit 4 kernwaarden: Toewijding, Samenspel, Stoutmoedig, Gewoon Doen.
Onze opdrachtgevers
Organisaties in verandering die bewust kiezen voor een praktische, humorvolle en no-nonsense manier van werken, gericht op concreet resultaat.
Onze klanttevredenheid is 97%. Klanten geven aan dat ISA voor blijvende gedragsverandering zorgt en daarmee voor aantoonbaar betere verkoop resultaten.