Training Telefonische Verkoop

Na de training telefonische verkoop zijn commerciële medewerkers in staat om makkelijker afspraken te maken bij potentiële klanten!

Telefonische verkoop vraagt om de optimale combinatie van planning, focus, structuur, kennis, vaardigheden, attitude, overtuigingen en discipline. 

Onderwerpen van de training telefonische verkoop

 

1. Wat is telefonische verkoop?

  • Voorwaarden voor succesvolle telefonische verkoop
  • De eigenschappen van de succesvolle verkoper


2. Proactieve marktbewerking

  • Voorbereiding en structuur
  • Keuzes maken
  • Sales pitch


3. Succesvolle klantgesprekken voeren

  • Gespreksstructuur (CODA)
  • Vraagtechnieken en actief luisteren
  • Inspelen op klantverwachtingen
  • Signalen oppakken en effectief doorvragen
  • Omgaan met bezwaren en lastige situaties
  • Sturen in gesprekken
  • Doelmatig afsluiten


4. Commerciële assertiviteit

Open / Individuele verkooptrainingen

In februari  2017 start onze open training met maximaal 8 deelnemers per groep: In deze training komt telefonische verkoop aan de orde:

Training Adviserend Verkopen      (Omzet verhogen bij nieuwe en bestaande klanten)

Maatwerk & in-company trainingen

Wij maken maatwerk trainingen (in-company) die naadloos aansluiten bij de wensen en behoeften van jouw organisatie, markt en klanten.

Voor wie werkt ISA?

ISA werkt sinds 1990 voor organisaties in verandering die bewust kiezen voor een praktische, humorvolle en no-nonsense manier van werken, gericht op concreet resultaat. Onze klantentrouw is hoog door blijvende resultaten en door continue innovatie.

Terug naar de verkooptraining pagina.