Bij een groeiend aantal bedrijven wordt er steeds meer aandacht besteed aan de kwaliteit van het service apparaat. Enerzijds omdat klanten steeds hogere verwachtingen krijgen op het gebied van service en onderhoud, anderzijds omdat service veel kansen biedt op het gebied van klantloyaliteit, meerverkoop en winstgevendheid. Maar hoe ga je daar praktisch mee aan de slag?
Motek Medical is een bedrijf dat heel bewust investeert in haar dienstverlening aan klanten. En dat heeft effect op de klanttevredenheid. In bijgaand artikel kan je lezen hoe Motek Medical dit heeft aangepakt en wat dit oplevert. Het artikel is eind september geplaatst in het magazine “Signalement”, het blad van de branchevereniging FHI, waar alle Nederlandse bedrijven in de technologie sector bij aangesloten zijn.
Wil jouw organisatie ook meer geld verdienen met service? En meer uit je service apparaat halen? Ga dan het gesprek met ons aan. Of laat ons vrijblijvend een workshop geven over service excellence en de kansen die dit geeft. Neem hiervoor contact op met één van onze trainers/consultants via info@isatraining.nl of op telefoonnummer 033-4332400.