Omgaan met een verstoorde supply chain

Eenmaal, andermaal slecht nieuws... toch verkocht! Beperkingen binnen de supply chain leveren langere levertijden en vaak hogere prijzen op. Verkopers moeten deze situatie uitleggen aan hun klanten. Maar, hoe vlieg je zo'n gesprek aan? Hoe balanceer je belangrijke factoren en principes? ISA heeft hiervoor een workshop ontwikkeld dat verkopers helpt.

Doel

ISA helpt het sales-team met sterke communicatie te werken aan een sterke klantrelatie. Juist in deze uitdagende periode. Verkopers verbeteren in deze workshop hun kennis en gespreksvaardigheden in lastige situaties. Ze leren effectief in te spelen op de behoefte van (potentiële) klanten en om te gaan met weerstand.

Echte momenten, echte resultaten

Cases en praktijkopdrachten staan in de workshop centraal. Zo oefenen verkopers met situaties die zij daadwerkelijk meemaken en leren ze in moeilijke gesprekken de focus te verleggen naar zaken waar zij wél invloed op hebben. Dankzij een Persoonlijk Actieplan en begeleiding van de eigen manager op de werkvloer maken deelnemers hun goede voornemens na de workshop waar.

Handige cijfers

Duur workshop: 1 dagdeel
Groepsgrootte:  Vanwege het hoge interactieve karakter maximaal 6 deelnemers per groep
Investering.    :  € 1.320,- per groep (inclusief intake voor bedrijfsspecifieke praktijksituatie, exclusief BTW en reiskosten)