Effectieve mensen maken het verschil. Succesvolle organisaties weten dat en investeren daarom in de ontwikkeling van hun mensen. Zodoende kunnen ze beter en blijvend innoveren, produceren en verkopen. Daarom biedt ISA maatwerk trainingen op het gebied van verkoop, communicatie / klantgerichtheid en management:
ISA heeft een eigen visie op verkoop en een verkooptraining. De commerciële medewerker die vanuit persoonlijke kracht de klant raakt, boekt samen met de klant de meeste én de meest duurzame resultaten. De sleutel van de verkooptraining: waarde toevoegen. Dat is de kern. Iedere verkooptraining stellen wij samen met onze opdrachtgever samen uit verschillende modules.
Klantgerichtheid / Communicatietraining
ISA heeft een eigen visie op klantgerichtheid en een communicatietraining. Vanuit persoonlijke kracht de verwachting van de klant leren kennen en 'managen'. Werken vanuit deze visie zorgt voor servicemedewerkers die met vertrouwen (in zichzelf, hun product/dienst en hun organisatie) de klant persoonlijk en duurzaam ondersteunen bij het realiseren van zijn bedrijfsdoelstellingen. Dat noemen wij: Service Excellence, de basis van onze communicatietraining. Iedere communicatie training stellen wij samen met onze opdrachtgever samen uit verschillende modules.
ISA heeft een eigen visie op leiderschap en management, en op een management training. Vanuit persoonlijke kracht en visie mensen raken, om samen verandering te initiëren en te sturen. Daar geloven we in. Iedere management training stellen wij samen met onze opdrachtgever samen uit verschillende modules.
ISA trainingen werken. Niet tijdelijk, maar blijvend. Dat durven we rustig zo stevig te stellen. We committeren ons aan de doelen van een organisatie en garanderen effect.
ISA werkt voor organisaties waar het product, de techniek of het proces nog centraal staat. Wanneer een organisatie zich actiever gaat richten op de markt en de klant, is dat een grote verandering. Ook hier maken effectieve mensen het verschil. ISA begeleidt het traject door je mensen in beweging te brengen.
Waar gaat jouw organisatie goed in worden? Kies je training: verkoop, communicatie / klantgerichtheid en management.