Klantgerichtheid, customer focus of klantloyaliteit. Wie is er niet mee bezig? Steeds meer organisaties proberen hun klant centraal te stellen. De feiten geven aan dat dit lonend is. ISA laat je daarom kennis maken met een unieke infographic die je confronteert met 14 feiten over klantgedrag en klantloyaliteit.
Robert Graham van het Amerikaanse blog Keepify.com heeft in een infographic een aantal feiten onder elkaar gezet die relevant zijn voor elke (commerciële) organisatie. De feiten zijn afkomstig uit Amerika en gaan voornamelijk uit van consumenten, maar ze zijn net zo goed toepasbaar in Nederland (of Europa) en in de business-to-business markt.
Kern van alle feiten is dat investeren in de service aan je klanten je veel kan opleveren. En dat matige service leidt tot klantverlies. Dat wist je natuurlijk al, maar het is mooi dat dit ondersteund wordt door harde feiten. Je kan het infographic met de 14 feiten hier downloaden.
Wil je binnen jouw organisatie aan de slag met klantgerichtheid, service excellence en klantloyaliteit? Ga het gesprek met ons aan. Of laat ons vrijblijvend een workshop geven over 1 van de thema’s. Neem hiervoor contact op met één van onze trainers/consultants via info@isatraining.nl of op telefoonnummer 033-4332400.