Bepaal jouw visie op klantgerichtheid met 50 ja/nee vragen

12 januari 2016 om 16.04 uur door ISA trainen op effect

Elke organisatie heeft een eigen unieke visie op klantgerichtheid. Door een simpele vragenlijst van 50 ja/nee vragen in te vullen kan je jouw visie op klantgerichtheid (of die van je organisatie) vaststellen en deze vergelijken met die van jouw collega’s of (potentiële) medewerkers.  Hier vind je deze 50 ja/nee vragen.  

Deze vragen worden gebruikt in een unieke online klantgerichtheidstest, waarin je kan meten wat de visie op klantgerichtheid is van een (potentiële) medewerker en deze kan vergelijken met de visie van jouw organisatie. Op basis van deze test wordt inzicht verkregen in waar een (potentiële) medewerker staat als het gaat om zijn/haar attitude en overtuigingen ten opzichte van klantgerichtheid en of dit overeenkomt met de visie van de organisatie. 

Wil je hier meer over weten? Wil je een service cultuur creëren? Waarbij gestuurd wordt op concreet gewenst gedrag? Of wil je binnen jouw organisatie medewerkers of sollicitanten testen op jullie normen voor klantgerichtheid? Of ze een training laten volgen op dit gebied? Ga dan het gesprek met ons aan. Of ervaar zelf vrijblijvend hoe deze test werkt. Neem hiervoor contact op met één van onze trainers/consultants via info@isatraining.nl of op telefoonnummer 033-4332400.