Speel je proactief in op klantverwachtingen?

08 september 2014 om 16.04 uur door ISA trainen op effect

Elke (potentiële) klant heeft bepaalde verwachtingen als hij of zij in contact is met jouw organisatie. Verwachtingen op het gebied van de kwaliteit van het product, de service verlening, de reactiesnelheid, etc. De ervaringen die de klant heeft met jouw organisatie moeten minimaal gelijk zijn aan de verwachtingen. En het zou nog mooier zijn als je die kan overtreffen.

Onderzoek wijst uit dat juist de houding en het gedrag van medewerkers van de organisatie de meeste invloed hebben op de ervaring van de klant. En dus op de klanttevredenheid, klantloyaliteit en meerverkoop.

Omdat veel organisaties hier een slag in willen maken hebben we de praktische training Klantgerichte communicatie: “Meer uit klanten halen door effectief klantcontact” ontwikkeld. Na deze training zijn de deelnemers in staat om met hun houding en gedrag klantverwachtingen te managen wat leidt tot enthousiaste klanten én enthousiaste medewerkers. Meer over deze training lees je hier.

Wil je binnen jouw organisatie proactiever en effectiever met klanten omgaan? Ga dan het gesprek met ons aan. Of laat ons vrijblijvend een workshop geven over klantgerichtheid, commercieel denken en effectieve communicatie. Neem hiervoor contact op met één van onze trainers/consultants via info@isatraining.nl of op telefoonnummer 033-4332400.