WORKSHOP: Geld verdienen met service

13 maart 2015 om 12.12 uur door ISA trainen op effect

Binnen de technologiebranches wordt steeds meer geld verdiend met service en onderhoud. Hoe benut jouw organisatie de commerciële kansen die ‘service’ geeft?

Op donderdag 12 maart verzorgde ISA training & coaching een workshop voor het FHI (federatie van technologiebranches). In deze interactieve en praktische workshop gingen directeuren en salesmanagers aan de slag om helder te krijgen welke kansen er liggen.
En hoe deze benut kunnen worden!

Tijdens de workshop komen vragen aan bod als:


-       Wat is mijn doel bij het bieden van service?


-       Hoe laat ik klanten betalen voor de geleverde meerwaarde op servicegebied?


-       Hoe maak ik intern inzichtelijk wat de bijdrage is van service aan de winst?


-       Hoe kan ik vanuit service meer gaan verkopen?


-       Hoe positioneer ik service binnen mijn organisatie?


-       Hoe weet ik of mijn service medewerkers precies dat doen wat ik van ze verwacht?

-       Hoe word ik een ‘lerende’ service organisatie?

Tijdens de workshop maken deelnemers een eigen service actieplan, met voldoende handvaten om de volgende dag direct aan de slag te kunnen.

Heeft jouw salesafdeling dezelfde vragen en wil je voor jouw medewerkers ook een workshop organiseren?

Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden via telefoonnummer 033-4332400 of info@isatraining.nl

ISA biedt maatwerk trainingen op het gebied van sales, communicatie / klantgerichtheid en management. Waar gaat jouw organisatie goed in worden? Kies jouw training: 

Verkooptraining | Communicatietraining |  Management training