Verbeter jezelf in sales, communicatie, service of management

12 januari 2016 om 16.04 uur door ISA trainen op effect

ISA start dit voorjaar weer met een aantal open trainingen, omdat we merken dat er veel vraag is naar effectieve trainingen op het gebied van verkopen, klantgerichte communicatie en praktisch leidinggeven. Een individuele aanpak staat daarbij voorop. De groepsgrootte is daarom maximaal 8 personen.

Het grote voordeel van een open training is dat deelnemers in een veilige omgeving ook kunnen leren van collega’s uit andere organisaties en branches. Het is onze ervaring dat hierdoor snel nieuwe inzichten opgedaan worden die toegepast kunnen worden in de eigen unieke praktijk.

Onze open trainingen zijn intensief en bestaan uit 2 losse dagen met een praktijkperiode van ca. 1 maand ertussen. De werkwijze tijdens de trainingsdagen heeft een stevig doe karakter. Praktijkoefeningen, praktijkcases en praktijkopdrachten staan centraal. De trainingen zijn gericht op het ontdekken, begrijpen en veranderen van vaardigheden en gedrag op het gebied van management, verkoop  of communicatie.

Meer weten over onze open training Situationeel Verkopen, klik dan hier.

Meer weten over onze open training Klantgerichte Communicatie, klik dan hier.

Meer weten over onze open training Praktisch Leidinggeven, klik dan hier.